piątek, 23 maja 2014

Moja przygoda z farbowaniem :)

Kupno kurtki z allegro, oczywiście nie czytając tego całego opisu, bo niby po co.  Jak to Ja tylko patrząc na zdjęcie dokonałam zakupu, po dwóch dniach kurtka doszła taka jak chciałam, ze złotymi ekspresami ale granatowa a mnie się marzyła czarna, więc szybko czytam opis a w opisie granat, no cóż na zdjęciach wyglądała na czarną. Przymierzam i stwierdzam mmm fajna ale kolor, co By tu zrobić... Już wiem, zafarbuje farbą, zamówiłam farbę do skóry w sprayu z firmy Alexa  pojemność 150 ml lecz nie starczyło wiec domówiłam jeszcze jedną , w sumie na cała kurtkę poszło 300ml. Niestety widać trochę granatowego koło ekspresu, ale w sumie jestem zadowolona :) 
O to zdjęcia i kolejność czynność
Do farbowania potrzebowałam:
  • taśmę
  • nożyczki
  •  papier (aby nie pobrudzić podłogi przy farbowaniu )
  • farbę do skóry w sprayu
  • rękawiczki (do ochrony rąk przed zafarbowaniem 








Sposób użycia:
 Najlepiej otworzyć okno lub nawet okna i farbować w jego pobliżu, podłożyć coś pod kurtkę, Ja użyłam zwykłych torebek, założyć rękawiczki, następnie obkleić zamki. Oczyścić kurtkę z brudu i tłuszczu, pojemnik dobrze wytrząsnąć przed użyciem. Z odległość 20 cm rozprowadzić spray i pozostawić do wyschnięcia.   
Uwagi : 
  • farbować w wentylowanym pomieszczeniu
  • gdy zdarzy nam się coś pobrudzić na spokojnie można zmyć to  zmywaczem do paznokci np. palce                                        Udanego weekendu :)  

3 komentarze:

  1. fajny sposób na zmienienie designu kurtki :)
    rzeczywiście trochę widać granatowego,ale jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kurtka, serio lepiej wygląda czarna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ta farba się sciera podczas noszenia bo też się zastanawiam nad zmianą koloru mojej kurtki :)

    OdpowiedzUsuń