czwartek, 15 maja 2014

FashionPhilosophy Fashion Week Poland. 10 edycja

FashionPhilosophy Fashion Week Poland
10 edycja

Miałam okazje uczestniczyć w Fashion Week Polnad ale nie jako widz jak to wyglądało w 9 i 8 edycji, ale jako Support Backstage na pokazach w offie na Akademii Sztuk Pięknych gdzie się odbywały. Odprawa była już w Poniedziałek 5 maja i to był jeden z najcięższych dni, przymiarki i zapoznanie się ze wszystkim.
 Dyspozycyjność od poniedziałku do soboty od 7-24h tak było pierwszego dnia później już mniej godzin, jak dla mnie nie było to męczące lecz przyjemne poznać wszystko, zobaczyć jak pracują projektanci i zobaczyć wszystko od "kuchni". Prace z modelkami, modelami i projektantami tak jak z cała ekipą uważam za bardzo udaną, wszyscy bardzo sympatyczni, zdolni.. Modelki/le o idealnych 
 proporcjach wyglądający we wszystkim ładnie, stroje projektantów nie ziemskie, adrenalina przed każdym pokazem czy wszystko dopięte jest na ostatni guzik. Praca na Fashion Week Poland jest dla mnie dużym wyróżnieniem tym bardziej iż nie którzy nie dostali się i nie mieli takiej okazji jak Ja, współpracy z projektantami polskimi jak i zagranicznymi. 
 Przygotowania przez pokazem 
 Iluminacja - wyglądało jak akwarium z kobietą w środku
 Tuż przed pokazem, modelki gotowe do wyjścia,ślicznie sukienki
 Oczekiwanie na pokaz
 Make-up

kolejność modelek 
 Projektantka po pokazie z modelami i swoją kolekcja która zrobiła na mnie wielkie wrażenie.
  
Byliście na pokazach? Jak wrażenia  ?

1 komentarz:

  1. byłam we wtorek na otwarciu i faktyczne oryginalne kreacje, ale pierwszy pokaz sukienek mi się nie podobał ;)

    OdpowiedzUsuń