poniedziałek, 9 czerwca 2014

Czarń i biel

Pogoda dopisuje, na termometrach około 30 stopni więc śmiało można się opalać, oczywiście z rozsądkiem. W mojej stylizacji przedstawiam Moja autorską koszulkę, sama koszulkę zwykłą białą zakupiłam na allegro, na innej aukcji farbę do tkanin, niby zrobiłam wszystko jak było w instrukcji a kolor już po pierwszym praniu zszedł. Print na koszulce malowałam pędzelkiem, a inspiracje upatrzyłam w internecie



Torebka H&M
Koszulka-moje dzieło
Spódnica-No Name
Sandałki-Mohito

Udanego tygodnia :)

3 komentarze:

  1. bardzo ładna torba ;)
    vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw!!;)))
    www.fashion-styleeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna spódniczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń