wtorek, 11 lutego 2014

Tangle Teezer


 Tanger Teezer 

 

Przekonywałam się bardzo długo do tego typu szczotki i muszę przyznać zauważyłam różnice , rozczesuje kołtuny przy czym nie boli, lecz czy stały się pięknie i gładkie ?? Raczej nie, obserwując moje zdjęcie a na nich włoski można zauważyć iż są jak siano i takie  nawet po wielu odżywkach i kuracjach  są takiego typu . Rozczesuje włosy rano i wieczorem , zazwyczaj robiłam to grzebieniem  z szeroko rozstawionymi zębami a następnie zwykłym, nigdy nie używałam zwykłych szczotek , podobno przetłuszczają włosy.  Grzebienie zastąpiłam szczotką  tanger tazeer i w najbliższym czasie zamierzam Sobie kupić drugą :)

 Zalecenia producenta :

  • bezboleśnie rozczesuje splątania
  • masuje skórę głowy
  • nie niszczy struktury włosa

A jak wasze wrażenie po użyciu Tangle Teezer ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz